Kvänums IF

Inomhuscykling för Ungdom

Nyfiken på att köra inomhus!?
Kvänums IF har 16 stationer där vi är igång från mitten av oktober till sista mars.

Vill du ha mer information kan du logga in på klubbens Facebook sida eller direkt på PTdE´s facebooksida. Denna sida används i mångt och mycket som ett forum för inomhuscyklingen. https://www.facebook.com/ProTourdeEvalds/

Information för ungdomarnas inomhusträning 2020/2021

Tänkt upplägg:

Hålla igång "cykelmuskeln" och intresset även vintertid. Kamratskapen och "cykelpolarna" får chans att träffas och pusha varandra. Cyklisten står bättre förberedd när våren är här :-)

Vi delar upp oss i 2 grupper. 16 gruppen är fler till antalet, här delar vi på cyklarna så den effektiva träningen blir ca 30 min. För att kunna deltaga skall cyklisten ha blivit 135cm i längd. Tjejgänget hänger med här.
15 gruppen är tänkt en pers/cykel. Gruppindelningarna kan komma att ändras från en gång till en annan men denna indelning har vi som grund. Nya cyklister som inte finns med i listan är mer än välkomna klockan 14:00

Kostnad: Medlem i KIF. 30kr/gång eller säsongskort 500 kr.
Kontant eller Swish på plats.

Grupp 14:00 & 15.00, samling 15 minuter innan utsatt tid.

Ledare på plats:

Tommy Evaldsson, Mikael Strand, Jonas Karlqvist.

(Övrig info på: )

info@kvanumsif.nu